Forum

Notifications
Clear all

Zajednička struja i voda


(@ivanajovanovic)
Ime: Ivana Jovanović
Member Moderator
Joined: 6 months ago
Posts: 57
Lamela: E2
Stan: 48
Topic starter  

Danas sam jubilarni šesti put išla na Zemunski Kej da pokušam da razrešim problem sa EPS i EDB. Uspela sam da potpišem ugovor konačno u ime Stambene zajednice za ukupno 24 zajednička brojila za struju (zajedničko svetlo, struja u kotlarnici, struja za sprinkler, za liftove i slično). Postojao je problem oko odjave Investitora sa brojila jer nešto nije bila ispoštovana procedura, plus administracija u EDB nije dobro unela parametre u sistem ko je vlasnik (prijave i odjave brojila). 

Danas smo to konačno raspravili i sada se zaista nadam da će naplata krenuti kako treba. Ispratićemo naravno. Potpisala sam i ugovor sa Infostanom, tako da će se ove stavke za zajedničku struju uskoro pojaviti na računima Infostana. Inače u EDB smatraju da smo mi brzo odradili administraciju ispred SZ jer po njihovim rečima to obično traje i preko godinu dana. A neretko se desi i da EDB ugasi struju zbog neizmirenih računa, na šta su mi ukazivale komšije na osnovu iskustva iz drugih novogradnji. Hvala svima koji ste pisali na ovu temu. 

 

Tako da, sve bi sada trebalo da bude u redu. Ostajemo pripravni da proveravamo u narednim mesecima. 

 

Pozdrav!


   
Quote
(@maki8)
Ime: Marina Adamović
Active Member
Joined: 6 months ago
Posts: 6
Lamela: C
Stan: 33
 

Pozdrav Ivana, 

 

To znači da bi i stanari konačno trebali da dobiju račune za struju? 


   
ReplyQuote
(@markovicalek)
Ime: Aleksandar Marković
Active Member
Joined: 6 months ago
Posts: 5
Lamela: C
Stan: 21
 

@maki8 poslao sam prigovor iz “uvid u račun” aplikacije i posle dva dana su mi odgovorili da je konačno “zatvorena prijava” i da će mi računi stići u aprilu. Inače sam ugovor potpisao 26.9.


   
ReplyQuote
(@ivanajovanovic)
Ime: Ivana Jovanović
Member Moderator
Joined: 6 months ago
Posts: 57
Lamela: E2
Stan: 48
Topic starter  

@maki8 Da, da. Te sređene "prijave i odjave" utiču i na naše pojedinačne račune.


   
ReplyQuote
(@maki8)
Ime: Marina Adamović
Active Member
Joined: 6 months ago
Posts: 6
Lamela: C
Stan: 33
 

@ivanajovanovic Hvala Ivana na angažovanju da se to konačno sredi 😊


   
ReplyQuote
(@disapp)
Ime: Mirjana Lazarević
Eminent Member
Joined: 5 months ago
Posts: 14
Lamela: D
Stan: 58
 

Da li ima jos neko da nije dobio nijedan racun za struju do sada? 

Na mail ne odgovaraju.

Jel ima neko predlog, a da ne bude ponovni odlazak u Zemun?


   
ReplyQuote
(@tijana-b)
Ime: Tijana Beever
Active Member
Joined: 6 months ago
Posts: 7
Lamela: D
Stan: 38
 

@disapp

Ni ja jos uvek nisam dobila nijedan racun za struju. Ugovor je potpisan 28.10.24. 
Verovatno cu sledece nedelje da odem do EPS-a.


   
ReplyQuote
(@disapp)
Ime: Mirjana Lazarević
Eminent Member
Joined: 5 months ago
Posts: 14
Lamela: D
Stan: 58
 

@tijana-b

Da li biste, molim vas, javili ako saznate nesto konkretno?

 

Hvala!


   
ReplyQuote
(@tijana-b)
Ime: Tijana Beever
Active Member
Joined: 6 months ago
Posts: 7
Lamela: D
Stan: 38
 

@disapp 

Danas sam bila do EPS-a na Keju. Nazalost, nikakve konkretne nove informacije nisam dobila. Najpre su me uputili na saltere 3-6 gde sam objasnila problem. Kazu da u sistemu stoji “prijava u toku”. Rekli su mi da odem na salter 10, da mozda mogu da mi daju vise informacija. Tamo je radila jedna jako ljubazna goapodja, proverila je broj ugovora i rekla mi da ekipe ne stizu da sve odrade, da zbog toga nastaje problem. Rekla mi je da se ne brinem, nece mi iskljuciti struju ili obracunati potrosnju u crvenoj. Navodno nema svrhe da pisem zalbu. Zapisala je kod sebe broj mog ugovora ili brojila i rekla da ce uraditi sta moze ne bih li dobila racun sledeceg meseca. I savet - da odvajam novac sa strane za struju… 🙄 

Javicu Vam ako racun stigne sledeceg meseca. 


   
ReplyQuote
(@disapp)
Ime: Mirjana Lazarević
Eminent Member
Joined: 5 months ago
Posts: 14
Lamela: D
Stan: 58
 

@tijana-b 

Hvala!

Sve isto kad sam ja bila, ukljucujuci recenicu da odvajamo novac 😁


   
ReplyQuote
Share: