Danas sam jubilarni šesti put išla na Zemunski Kej da pokušam da razrešim problem sa EPS i EDB. Uspela sam da potpišem ugovor konačno u ime Stambene zajednice za ukupno 24 zajednička brojila za struju (zajedničko svetlo, struja u kotlarnici, struja za sprinkler, za liftove i slično). Postojao je problem oko odjave Investitora sa brojila jer nešto nije bila ispoštovana procedura, plus administracija u EDB nije dobro unela parametre u sistem ko je vlasnik (prijave i odjave brojila).
Danas smo to konačno raspravili i sada se zaista nadam da će naplata krenuti kako treba. Ispratićemo naravno. Potpisala sam i ugovor sa Infostanom, tako da će se ove stavke za zajedničku struju uskoro pojaviti na računima Infostana. Inače u EDB smatraju da smo mi brzo odradili administraciju ispred SZ jer po njihovim rečima to obično traje i preko godinu dana. A neretko se desi i da EDB ugasi struju zbog neizmirenih računa, na šta su mi ukazivale komšije na osnovu iskustva iz drugih novogradnji. Hvala svima koji ste pisali na ovu temu.
Tako da, sve bi sada trebalo da bude u redu. Ostajemo pripravni da proveravamo u narednim mesecima.
Pozdrav!
Pozdrav Ivana,
To znači da bi i stanari konačno trebali da dobiju račune za struju?
@maki8 poslao sam prigovor iz “uvid u račun” aplikacije i posle dva dana su mi odgovorili da je konačno “zatvorena prijava” i da će mi računi stići u aprilu. Inače sam ugovor potpisao 26.9.
@maki8 Da, da. Te sređene "prijave i odjave" utiču i na naše pojedinačne račune.
@ivanajovanovic Hvala Ivana na angažovanju da se to konačno sredi 😊
Da li ima jos neko da nije dobio nijedan racun za struju do sada?
Na mail ne odgovaraju.
Jel ima neko predlog, a da ne bude ponovni odlazak u Zemun?
Ni ja jos uvek nisam dobila nijedan racun za struju. Ugovor je potpisan 28.10.24.
Verovatno cu sledece nedelje da odem do EPS-a.
Danas sam bila do EPS-a na Keju. Nazalost, nikakve konkretne nove informacije nisam dobila. Najpre su me uputili na saltere 3-6 gde sam objasnila problem. Kazu da u sistemu stoji “prijava u toku”. Rekli su mi da odem na salter 10, da mozda mogu da mi daju vise informacija. Tamo je radila jedna jako ljubazna goapodja, proverila je broj ugovora i rekla mi da ekipe ne stizu da sve odrade, da zbog toga nastaje problem. Rekla mi je da se ne brinem, nece mi iskljuciti struju ili obracunati potrosnju u crvenoj. Navodno nema svrhe da pisem zalbu. Zapisala je kod sebe broj mog ugovora ili brojila i rekla da ce uraditi sta moze ne bih li dobila racun sledeceg meseca. I savet - da odvajam novac sa strane za struju… 🙄
Javicu Vam ako racun stigne sledeceg meseca.
Poštovane komšije,
U naredne dve nedelje očekujem da se na računima za Infostan pojave iznosi za utrošenu zajedničku struju i vodu, koju smo kao zgrada trošili od useljenja u septembru prošle godine. To se odnosi na struju za kotlarnicu, zajedničko svetlo u hodnicima i garaži, liftove i sve ostale zajedničke elektro sisteme, kao i na vodu za pranje hodnika, mašinsko pranje garaže, sistem za zalivanje, sprinkler sistem, česmu na platou i slično.
Infostan će još jednom ove nedelje potvrditi od kog tačno datuma plaćamo ove troškove putem objedinjene naplate. Desiće se da neke troškove moramo da platimo UDI-ju koji je u naše ime plaćao ove troškove pre nego što krene naplata putem Infostana. Sve račune ću postaviti na forum.
Biće izuzetno važno da svi na vreme plaćamo račune prema Stambenoj zajednici. Molim vas da ne kasnite sa plaćanjem jer Stambena zajednica mora da svoje dugove plaća na vreme. Ovo je posebno važno jer kreću odmori i letnja sezona.
Pozdrav,
Poštovani,
Molim samo za kratko pojašnjenje po kom ključu će se vršiti raspodela troškova od strane Infostana i ako Infstan naplacuje od useljenje pa do sada, koje troškove bismo trebali da nadoknadimo UDI-ju.
Bilo bi od velike koristi da znamo već sada iznose, kako za Infostan, tako i za UDI, sta god bilo u putanju. Pretpostavljam da vi imate informacije o tačnim brojevima jer u suprotnom ne biste mogli da se uverite da je iznos fakturisan od strane Infostana i/ili UDI-ja spravan.
Srdačno