Kao i obično, pritisak deluje. Hvala svima koji su poslali mejlove Sekretarijatu za saobraćaj. Evo njihovog odgovora meni (ja sam pisala još u septembru, ali jutros mi tek odgovaraju):
У условима Секретаријата за саобраћај је предвиђено да се на парцелу на којој се гради објекат у Блоку 58. приступа из улице Јурија Гагарина, у десном скретању, као и да се са парцеле излази на улицу Јурија Гагарина, такође, у десном скретању.
Имајући у виду да се, наспрам прикључка из блока 58, нешто ближе Улици Јурија Гагарина, налази излаз из блока 70а и из комллекса Делта моторс, Хонда, Масерати, из којих возила, такође, излазе ка Улици Јурија Гагарина тако што врше полукружно окретање на истој позицији као и возила која улазе у Блок 58.
Чињеница да су поменути прикључци на Улицу Др Агостина Нета ''смакнути'' адаптацију (пресецање) острва којом би се створили услови да се возила из оба смера укључе на Улицу Др Агостина Нета, чини практично неизводљивом, а једини начин да се то изведе би била семафоризација тако формиране раскрснице.
Са друе стране, формирање пролаза на острву само према Блоку 58, би возаче из наведене пословне зоне у блоку 70а и даље оставило у режиму изласка из блока полукружним окретањем, што би било неравноправно и представљало би сложен маневар у зони која је на релативно кратком одстојању од семафоризоване раскрснице са Улицом Јурија Гагарина.
Такође, улаз у Блок 58 из смера Моста на Ади, односно Нове аутобуске станице је могуће извести у левом(полукружном) скретању на дирекционом сигналу(што значи без конфликта) и након тога престројавањем у крајњу десну траку за улазак у Блок 58 у десном скретању, практично у истоветним условима као у случају да се до улаза у Блок 58 долази из Булевара Црвене армије, прво у левом скретању на семафору, па након тога у десном скретању на улазу у Блок 58.
То заправо значи да за улазак у Блок 58, није неопхондо улазити у улицу Др Агостина Нета.
Даљом изградњом стамбених објеката у Блоку 58, потреба за обезбеђивањем приступа у левом скретању ће се повећавати, а самим тим и оправданост, односно приоритет у имплементацији адекватног саобраћајног решења.
Као потврда, односно у прилог оваквм ставу, Условима Секретаријата за саобраћај за саобраћајницу Нова 4, предвиђена је веза поменуте саобраћајнице са Улицом Др Агостина Нета, односно улив и излив само у десном скретању, без пресецања разделног острва.
Isti odgovor sam i ja dobila