Komšije, da li ste dobili u računima za infostan za oktobar duple stavke za sve pozicije? Šta bi to značilo?
prilazem sliku
Pozdrav
Ja jesam.
Komšije da li je prijava za infostan izvršena preko stambene zajednice ili je potrebno da svako posebno zaključi ugovor sa infostanom? Pitam jer nama još uvek nije stigao niti jedan račun od infostana.
Pozdrav
@mirko to je investitor uradio. Nije potrebno nista dodatno sa nase strane.
Komšije,
prvereno telefonom u Infostanu. Stavka sa oznakom “Septembar” je za septembar mesec, a bez oznake je za oktobar. Pošto su račun tek sada dostavili, morali su tako napisati za oba meseca.
Pozdrav
Поштовани суседи, ја још увек нисам добио рачун за Инфостан ни за који месец иако је примопредаја одрађена у септембру. Из УДИја су ми рекли да ми ништа не пријављујемо него ће у једном тренутку рачуни почети да стижу. Да ли имате неки предлог у вези са овим, да ли треба да се обраћамо Инфостану? Искрено говорећи не знам ни сам шта Инфостан сада наплаћује и да ли им се доставља информација о броју чланова домаћинства и сл. Достава таквих информација је раније била искључиво у рукама Скупштине станара, танчније Председника.
Meni nije stigla ni struja, ni info stan
Jel nekome stigla struja?
Hvala
U elektrodistribuciji su mi napomenuli pri potpisivanju ugovora o trajnom snabdevanju da će prvi račun kasniti par meseci, tako da može da se dogodi da u januaru stignu više računa odjednom.
Komsije,
Meni struja nije stigla.
Danas su mi u Eps Zemun rekli da Elektrodistribucija nas kao prvog kupca nije zatvorila u sistemu.
Njihov savet u nastavku.
Treba napisati email: info.centar@es.rs i traziti racun ili ici u Zemun direktno
Drage komsije,
Da li je jos neko dobio mail (opomenu) preko eSanduceta za navodno neplacene racune za Infostan. Kada se udje u eSanduce nikakve opomene nema?
Pozdrav