Forum

Računi za infostan
 
Notifications
Clear all

Računi za infostan

Page 1 / 2

(@svetlana)
Ime: Svetlana Shevchenko
Active Member
Joined: 1 year ago
Posts: 5
Lamela: E2
Stan: 01
Topic starter  

Komšije, da li ste dobili u računima za infostan za oktobar duple stavke za sve pozicije? Šta bi to značilo? 

prilazem sliku 

Pozdrav



   
Quote
(@nebtrk)
Ime: Nebojša Trkulja
Eminent Member
Joined: 1 year ago
Posts: 14
Lamela: C
Stan: 42
 

Ja jesam.



   
ReplyQuote
(@mirko)
Ime: Mirko Borivojević
New Member
Joined: 1 year ago
Posts: 4
Lamela: D
Stan: 22
 

Komšije da li je prijava za infostan izvršena preko stambene zajednice ili je potrebno da svako posebno zaključi ugovor sa infostanom? Pitam jer nama još uvek nije stigao niti jedan račun od infostana.

 

Pozdrav



   
ReplyQuote
(@nebtrk)
Ime: Nebojša Trkulja
Eminent Member
Joined: 1 year ago
Posts: 14
Lamela: C
Stan: 42
 

@mirko to je investitor uradio. Nije potrebno nista dodatno sa nase strane.



   
ReplyQuote
(@svetlana)
Ime: Svetlana Shevchenko
Active Member
Joined: 1 year ago
Posts: 5
Lamela: E2
Stan: 01
Topic starter  

Komšije, 

prvereno telefonom u Infostanu. Stavka sa oznakom “Septembar” je za septembar mesec, a bez oznake je za oktobar. Pošto su račun tek sada dostavili, morali su tako napisati za oba meseca. 

Pozdrav



   
ReplyQuote
(@milos)
Ime: Miloš Stojković
Active Member
Joined: 1 year ago
Posts: 4
Lamela: C
Stan: 60
 

Поштовани суседи, ја још увек нисам добио рачун за Инфостан ни за који месец иако је примопредаја одрађена у септембру. Из УДИја су ми рекли да ми ништа не пријављујемо него ће у једном тренутку рачуни почети да стижу. Да ли имате неки предлог у вези са овим, да ли треба да се обраћамо Инфостану? Искрено говорећи не знам ни сам шта Инфостан сада наплаћује и да ли им се доставља информација о броју чланова домаћинства и сл. Достава таквих информација је раније била искључиво у рукама Скупштине станара, танчније Председника.



   
ReplyQuote
(@nikola-d)
Ime: Nikola Dikic
Trusted Member
Joined: 1 year ago
Posts: 65
Lamela: E2
Stan: S634
 

Meni nije stigla ni struja, ni info stan

 

Jel nekome stigla struja?

 

Hvala



   
ReplyQuote
(@mirko)
Ime: Mirko Borivojević
New Member
Joined: 1 year ago
Posts: 4
Lamela: D
Stan: 22
 

U elektrodistribuciji su mi napomenuli pri potpisivanju ugovora o trajnom snabdevanju da će prvi račun kasniti par meseci, tako da može da se dogodi da u januaru stignu više računa odjednom.



   
ReplyQuote
(@noyes333)
Ime: Neda Nikolić
Active Member
Joined: 1 year ago
Posts: 7
Lamela: c
Stan: 26c
 

Komsije,

Meni struja nije stigla.

Danas su mi u Eps Zemun rekli da Elektrodistribucija nas kao prvog kupca  nije zatvorila u sistemu.

Njihov savet u nastavku.

 Treba napisati email: info.centar@es.rs i traziti racun ili ici u Zemun direktno



   
ReplyQuote
(@nebtrk)
Ime: Nebojša Trkulja
Eminent Member
Joined: 1 year ago
Posts: 14
Lamela: C
Stan: 42
 

Drage komsije,

 

Da li je jos neko dobio mail (opomenu) preko eSanduceta za navodno neplacene racune za Infostan. Kada se udje u eSanduce nikakve opomene nema?

Pozdrav



   
ReplyQuote
(@vucic-aleksandra)
Ime: Aleksandra Vučić
Eminent Member
Joined: 1 year ago
Posts: 24
Lamela: C
Stan: 29
 

Nakon velikih racuna od Infostana za stan i garazu, poslala sam reklamaciju i ovo je odgovor:

Поштована/Поштовани,

У прилогу/наставку Вам достављамо одговор надлежног предузећа у вези са потрошњом заједничке електричне енергије.

Уколико нисте задовољни овим одговором, обавештавамо Вас о могућности решавања спора вансудским путем.

Листа тела за вансудско решавање потрошачких спорова и Образац – Предлог за покретање поступка вансудског решавања потрошачког спора доступни су на сајту Министарства за унутрашњу и спољну трговину,  https://www.must.gov.rs/tekst/376/zastita-potrosaca.ph p"> https://www.must.gov.rs/tekst/376/zastita-potrosaca.php  

Истовремено, позивамо Вас да извршите регистрацију на нашем порталу е.Сандуче, који омогућава свим нашим корисницима увид у стање својих обавеза, преглед свих плаћених и неплаћених рачуна. Такођена најсигурнији и најбржи начин можете вршити плаћање директно са наше платформе е.Сандуче. Потврду о успешности извршеног плаћања добијате на мејл који сте навели приликом регистрације, а на порталу е.Сандуче  се моментално мења статус рачуна из „ПЛАТИˮ у „ПЛАЋЕНˮ. Како је за ЈКП „Инфостан технологијеˮ  веома важно очување и заштита животне срединe, корисницима је омогућено да на порталу е.Сандуче брзо и лако искључе слање штампаних рачуна путем поште, који ће бити доступни у електронском формату у оквиру апликације е.Сандуче.

С поштовањем,

ЈКП „Инфостан технологијеˮ






Поштовани/а,
 
Поводом Вашег обраћања у вези са мерним местом заједничке потрошње које се налази  у Новом Београду у  улици Јурија Гагарина 21б , Сектор за подршку гарантованом снабдевању Земун Вас обавештава следеће:
 
Фактурисање рачуна за електричну енергију врши се на основу података које Снабдевачу доставља Оператор дистрибутивног система Електродистрибуција Србије д.о.о. Београд (у даљем тексту Оператор), у складу са важећом законском регулативом.
 
Сходно Вашем захтеву и наведеном, Оператору је прослеђена ургенција за проверу очитаних стања и контролу мерног места.
 
Надлежна служба оператора нам је доставила информацију да је извршила реализацију налога пријаве  дана 22.05.2025.године а да је након тога надлежна служба изласком на терен дана 16.06.2025.године извршила контролно очитавање мерних уређаја на основу чега су укупно забележени киловат часови сразмерно распоређени према броју дана обрачунског периода  будући да првобитно испостављени рачуни нису садржали утрошене киловат часове.
 
Наиме остварена потрошња за ЕД 323693410 у марту/25 износи 308   kWh.
 (утрошак је прослеђен по устаљеној процедури Инфостану на даљу прерасподелу).
Остварена потрошња за ЕД 323693410 у априлу/25 износи 1542  kWh.
 (утрошак је прослеђен по устаљеној процедури Инфостану на даљу прерасподелу).
Остварена потрошња за ЕД 323693410 у мају/25 износи 1695  kWh.
 (утрошак је прослеђен по устаљеној процедури Инфостану на даљу прерасподелу).
 
 
Остварена потрошња за ЕД 323693670 у марту/25 износи 419  kWh.
 (утрошак је прослеђен по устаљеној процедури Инфостану на даљу прерасподелу).
Остварена потрошња за ЕД 323693670 у априлу/25 износи 2091  kWh.
 (утрошак је прослеђен по устаљеној процедури Инфостану на даљу прерасподелу).
Остварена потрошња за ЕД 323693670 у мају/25 износи 2301  kWh.
 (утрошак је прослеђен по устаљеној процедури Инфостану на даљу прерасподелу
 
 
Остварена потрошња за ЕД 323693590 у марту/25 износи 0  kWh.
Остварена потрошња за ЕД 323693590 у априлу/25 износи 0  kWh.
Остварена потрошња за ЕД 323693590 у мају/25 износи 0  kWh.
   
Остварена потрошња за ЕД 323693830 у марту/25 износи 299  kWh.
 (утрошак је прослеђен по устаљеној процедури Инфостану на даљу прерасподелу).
Остварена потрошња за ЕД 323693830 у априлу/25 износи 1497  kWh.
 (утрошак је прослеђен по устаљеној процедури Инфостану на даљу прерасподелу).
Остварена потрошња за ЕД 323693830 у мају/25 износи 1645   kWh.
 (утрошак је прослеђен по устаљеној процедури Инфостану на даљу прерасподелу
 
Остварена потрошња за ЕД 323693910 марту/25 износи 0  kWh.
Остварена потрошња за ЕД 323693910 априлу/25 износи 0  kWh.
Остварена потрошња за ЕД 323693910 мају/25 износи 0   kWh.
 
Остварена потрошња за ЕД 323694160 марту/25 износи 89  kWh.
 (утрошак је прослеђен по устаљеној процедури Инфостану на даљу прерасподелу).
Остварена потрошња за ЕД 323694160 априлу/25 износи 450  kWh.
 (утрошак је прослеђен по устаљеној процедури Инфостану на даљу прерасподелу).
Остварена потрошња за ЕД 323694160 у мају/25 износи 493   kWh.
 (утрошак је прослеђен по устаљеној процедури Инфостану на даљу прерасподелу
 
  
За ЕДБ 28620521:
 
Потошња за април 2025.године: Виша активна  тарифа 5059 kWh , нижа активна тарифа 1674 kWh, остварена снага 14,30 kW, виша реактивна тарифа 13556 kWh, нижа реактивна тарифа 7096 kWh.
 
Потошња за мај 2025.године: Виша активна  тарифа 5560 kWh , нижа активна тарифа 1885 kWh, остварена снага 19,70 kW, виша реактивна тарифа 14941 kWh, нижа реактивна тарифа 7541 kWh.
 
 
Потошња за јун 2025.године: Виша активна  тарифа 6049kWh , нижа активна тарифа 2146 kWh, остварена снага 16,70 kW, виша реактивна тарифа 14683 kWh, нижа реактивна тарифа 7641 kWh.
 
 
За ЕДБ 28620441:
 
Потошња за април 2025.године: Виша активна  тарифа 2135 kWh , нижа активна тарифа 967 kWh, остварена снага 47,48 kW, виша реактивна тарифа 0 kWh, нижа реактивна тарифа 0 kWh.
 
Потошња за мај 2025.године: Виша активна  тарифа 756 kWh , нижа активна тарифа 375 kWh, остварена снага 26,96 kW, виша реактивна тарифа 0 kWh, нижа реактивна тарифа 0 kWh.
 
 
Потошња за јун 2025.године: Виша активна  тарифа 708 kWh , нижа активна тарифа 336 kWh, остварена снага 2,24 kW, виша реактивна тарифа 0 kWh, нижа реактивна тарифа 0 kWh.
 

Напомињемо   да је расподела као и начин расподеле фактурисаних киловат часова кроз обједињену наплату искључиво у надлежности ЈКП„Инфостан технологије“ а на основу потписаног Уговора између АД ЕПС-а и наведеног јавно комуналног предузећа , с тим да АДЕПС нема информације који се критеријуми том приликом примењују и није умогућности да се изјашњава о поступању другог одговорног лица.
 
У складу са напред наведеним, истичемо да је снабдевач у свему поступио у сладу са обавештењем оператора дистрибутивног система и у погледу периода корекције и у погледу стања kWh који су фактурисани у корекцијама
 
Следом наведеног испред Сектора за подршку гарантованом снабдевању Земун извештавамо да се Ваш  приговор одбија као неоснован
 
 Обавештавамо Вас да Ваша права можете остварити и вансудским путем. Листу тела за вансудско решавање спорова можете погледати на интернет страни  https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies       “ Министарства унутрашње и спољне трговине.


С поштовањем,
 
 Сектор за подршку ГС Земун
 АД Електропривреда Србије
Огранак ЕПС Снабдевањa
 Кеј Ослобођења бр.15
 11080 Земун
 Република Србија
 www.eps.rs   



   
ReplyQuote
(@vucic-aleksandra)
Ime: Aleksandra Vučić
Eminent Member
Joined: 1 year ago
Posts: 24
Lamela: C
Stan: 29
 

Odgovor od EPS-a
@ivanajovanovic 

Поштованa,

Поводом Вашег обраћања Акционарском друштву „Електропривреда Србије“, Београд (у даљем тексту Снабдевач), путем мејла, у вези са мерним местима заједничке потрошње која се налазе у Новом Београду, улица Јурија Гагарина бр 21б, Сектор за подршку гарантованом снабдевању Земун Вас благовремено обавештава да је неопходно да исту упутите ЈКП Инфостан технологије Београд, који ће је на даље поступање проследити Сектору за ПГС Земун са свим неопходним подацима. 
Користимо прилику да Вас обавестимо да комуникацију са ​​​​​​Снабдевачем, која се односи на мерна места заједничке потрошње ел.енергије, може остварити искључиво професионални управник или председник стамбене заједнице, уз достављено Решење о именовању.
Овом приликом истичемо да на основу потписаног уговора између ЕПС АД Београд и ЈКП Инфостан технологије Београд, обавеза ЕПС АД Београд је да обрачун заједничке електричне енергије изврши на основу стања очитаних kWh које Снабдевачу доставља надлежна функција „Електродистрибуција Србије“ доо Београд (у даљем тексту Оператор), у складу са важећом законском регулативом и достави ЈКП Инфостан, док је расподела утрошка у надлежности ЈКП Инфостан технологије Београд, с тим да ЕПС АД Београд-Земун нема информације који се критеријуми том приликом примењују.

Ваш ЕПС АД

 



   
ReplyQuote
(@anita-vujinovic)
Ime: Anita Vujinović
New Member
Joined: 1 year ago
Posts: 3
Lamela: D
Stan: S20
 

Ja sam dobila isti odgovor nakon uložene reklamacije Infostanu, tj. Infostan mi je prosledio odgovor EPS-a.

S obzirom da je EPS u odgovoru prikazao potrošnju za 3 meseca: mart, april i maj 2025. godine, da li je moguće da se taj ogromni iznos zapravo odnosi samo na 3 meseca?

 



   
ReplyQuote
(@ivanajovanovic)
Ime: Ivana Jovanović
Member Moderator
Joined: 1 year ago
Posts: 159
Lamela: E2
Stan: 48
 

Poštovana Aleksandra, Poštovana Anita,

 

Hvala na prosleđenim odgovorima. Svima su poslali te iste generičke forme. 

Nije obračun samo za mart, april i maj (iako ovde to logički tako izgleda), EPS je Infostanu poslao obračun od septembra do maja - uključujući i maj. Zgrada ukupno ima 22 brojila i 2 merne grupe. Pre marta je EPS svu struju očitavao samo na mernim grupama (28620441 i 28620521) i tu potrošnju nisu lepo prikazali u ovom svom odgovoru. Ako pogledate u njihov odgovor, videćete da su ove dve merne grupe navedene poslednje, imaju drugačiji font i sklop odgovora, a broj potrošenih kW je mnogo veći u odnosu na brojila iznad. 

 

Ja sam več imala nekoliko sastanaka u EPS, išla sam i u Infostan, došla sam do faktura i iznosa, ostalo mi je da proverim spiskove stanara i raspodelu. Javiću vam početkom sledeće nedelje, jer moram još jednom da odem i do Gradske čistoće - da potvrdim par pretpostavki koje imam oko njihovog sistema vođenja. Naime Gradska čistoća je bitna jer je prva u lancu prijave korisnika od svih ovih gradskih službi.

 

Sve ću da spakujem u jedan Excel i da vam pošaljem zaključke. 



   
ReplyQuote
(@jelenacavic)
Ime: Jelena Čavić
New Member
Joined: 1 year ago
Posts: 3
Lamela: D
Stan: 45
 

Da li da plaćamo dug Infostanu za zajedničku potrošnju struje il da sačekamo dodatne zaključke?


 



   
nikola.d reacted
ReplyQuote
Page 1 / 2
Share: